FAQ

Veelgestelde vragen en antwoorden!

Absoluut! Het is wel verstandig om eerst het huidige contract uit te dienen om eventuele opzegkosten te voorkomen. Wij kunnen echter wel alvast de overstap voor u regelen. Het nieuwe contract zal dan naadloos aansluiten op het huidige.

In deze tijd van energiecrisis betaal je als variabele klant vaak te veel voor je energie. Het voordeel is dat je vrij bent om over te stappen naar een nieuwe leverancier. Wij helpen je graag bij het overstappen naar de nieuwe leverancier.

Het kan voor komen dat klanten geen gebruik meer maken van gas. In dat geval bieden wij een op maat gemaakte offerte aan voor de stroomaansluiting.

Nee, natuurlijk niet. De overstap zal zorgeloos verlopen en je zult geen moment zonder energie zitten.

Dit is bij elke klant anders, we kijken naar de einddatum van uw contract.

Ja zeker. Wij werken samen met de A-leveranciers oftewel de grootste leveranciers van Nederland. 

Wij werken samen met alleen de grootste partijen van Nederland die groot collectief inkopen waar de mkb bedrijven van kunnen profiteren. 

Wij leveren 100% Nederlandse energie wat uiteraard duurzaam is.

SUPPORT

We begrijpen dat soms uw specifieke vragen of problemen niet altijd in onze veelgestelde vragen worden behandeld. Ons toegewijde klantenserviceteam staat voor u klaar om u verder te helpen!

Scroll naar boven